Dames moeten meerdere erkennen in Kroaten op WK
Moinette Blond
Bronzen medaille voor Berlaarse damesdubbel op BK
Belgische teams gaan verder op WK
Woensdag was het D-day voor de Belgische ploegen op het WK teams in Kuala Lumpur. Bij het ochtendgloren was er meteen prettig nieuws te melden: 3-1-overwinning voor de vrouwen tegen Canada. De mannen maakten het iets spannender, maar wisten de groepsfase na drie spannende belles succesvol af te sluiten tegen Nederland, 3-0.
Dames en heren hebben voldoende aan zege in laatste groepsduel
Margo Degraef verdedigt Belgische kleuren op WK in Kuala Lumpur
Dylan Berlaar-speelster Margo Degraef treedt momenteel aan op het WK tafeltennis in het Maleisische Kuala Lumpur. Samen met de rest van de Belgische ploeg strijdt Margo voor een zo hoog mogelijke plaats.
Isabel Devos strandt op BK op zucht van goud
Zondag 21 februari vond het Belgisch Kampioenschap Klassementen plaats in Louvain-La-Neuve. De toppers van heel het land streden er voor de hoogste eer! Net zoals op de afgelopen tornooien was Berlaar weer goed vertegenwoordigd met een aantal kleppers. Na haar Vlaamse titel twee weken geleden was Isabel Devos gebrand op een Belgische titel, ze strandde jammer genoeg op een zucht van het hoogste eremetaal.
Antwerpen boven op Vlaams Kampioenschap
De spelers van de provincie Antwerpen presteerden uitstekend op het Vlaamse Kampioenschap in Lubbeek.



