Dirk Abel wint knappe wedstrijd voor Balder D
Bij Balder D, onze vierde ploeg in het Sporta-verbond, hebben ze een mooie overwinning behaald. Dirk Abel staat er nu eerste in de individuele rangschikking. Maar dat lukt maar na een knappe, meeslepende match waarin het even leek dat Dirk zou verliezen. Maar net dan kan hij altijd iets meer, zo bleek weer. Lees er hier alles over.
Binnenkort te proeven: onze Super Balder herrijst voor veertigjarig bestaan
Ter gelegenheid van het veertigjarig bestaan van TTK Berlaar is het bier Super Balder opnieuw gebrouwen. Het is ondertusssen de vierde editie van het bier, dat maar beperkt te krijgen zal zijn. werd geschonken op de viering van ons veertigjarig bestaan op 5 mei en zal opnieuw te drinken zijn tijdens onze Ping Pong Kermis in het laatste weekend van augustus.
Margo Degraef pakt zilveren medaille op Belgisch Kampioenschap A
Na het goud in het dubbelspel heeft Margo Degraef ook in het enkelspel bij de hoogste damesreeks een medaille behaald op het Belgisch Kampioenschap. Op weg naar de finale schakelde ze heel knap titelverdedigster Eline Loyen uit na een meeslepende thriller (4-3, 14-12 in de laatste set). In de finale was Lisa Lung net iets sterker (4-2). Herbeleef de hele finale van Margo opnieuw via deze video. En bekijk hier het enthousiaste Berlaar-legioen!
Margo Degraef en Eline Loyen opnieuw Belgisch Kampioen Dubbel Dames A
Jonas van Baekel eindwinnaar van Antwerpse Jeugdcup
Veertigjarig bestaan wordt gevierd met Voice Male!
Op zaterdag 5 mei vieren wij ons veertigjarig bestaan! We beginnen met een officiële viering (enkel voor genodigden) van 16u-20.30u. Vanaf 20.30u (vrije toegang voor iedereen) is er een uniek optreden van Voice Male. De heren starten met hun optreden vanaf 21u. Niet te missen! Meer praktische info en een filmpje van Voice Male hieronder. Lees meer
Weer medaille voor 'gouden dubbelduo' Ots-Geentjens op BK
Stevige winst voor A-ploeg
Nieuw meubilair voor onze bar
Sinds deze week heeft onze club nieuw barmeubilair. De oude tafels en stoelen gingen al een dertigtal jaren mee en droegen logischer wijze tekenen van de tand des tijds. Daarom vond het bestuur ons veertigjarig bestaan een goeie aanleiding om het barmeubilair te vernieuwen. We zijn als club bijzonder fier op ons eigen lokaal, maar beseffen ook dat het veel werk en middelen vraagt om het te blijven onderhouden en vernieuwen. Gelukkig kunnen we rekenen op tal van trouwe sponsors om een handje te helpen én onze vrijwillige leden om de boel te laten draaien. Bedankt!





